Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

11 ερωτήσεις,5 καδράκια και 2 κουτάλες!!!!!

Επιτρέψτε μου να σας χαρίσω λίγο από το χρώμα των αγριολούλουδων που μου έφερε ο γιος μου την περασμένη εβδομάδα μετά από μια βόλτα στην εξοχή με τον μπαμπά του. "Μπα!βγήκαν και λουλούδια;;;"σχολίασα εγώ!!!
Εδώ πάλι βρέχει για 4 ή 5 μέρα -έχω χάσει το μέτρημα!Το χρώμα τους μου κράτησε ευχάριστη συντροφιά και ένα ίχνος αισιοδοξίας!!!!

Είπα κι εγώ μετά από τόσες συνταγές να επανέλθω με κατασκευή και  η Νίκη με παρέσυρε σε παιχνίδι!Μπορώ να αρνηθώ;ΟΧΙ!!!


Απαντάω λοιπόν στις 11 ερωτήσεις που μου έθεσε, κάνω κι εγώ με τη σειρά μου άλλες 11 σε  11 φίλους/ες αλλά την κατασκευή θα τη δείξω δε μου γλυτώνει!

1. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και σας άρεσε;
Πριν 2 βδομάδες "Το  κλειδί της Σάρας" της Τατιάνα ντε Ρονέ.Εξαιρετικό βιβλίο,πολύ καλογραμμένο με πολύ δυνατή πλοκή. Το διάβαζα στις 3 το πρωί κι έκλαιγα!!Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!! 

2. Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάτε τελευταία;
Τραγούδι ε;;;Πειράζει αν είναι παιδικό;;;;!!(χαχα!με τις ερωτήσεις σου Νίκη συνειδητοποιώ πόσο πίσω έχω μείνει στις εξελίξεις!!!!) "σκα σκα σκα είναι ένας σκαντζόχοιρος....!!!"

3.Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
 Βλέπω με μεγάλη ευχαρίστηση τις ελληνικές ταινίες και δύσκολα μπορώ να ξεχωρίσω.Θα έλεγα "Η δεσποινίς διευθυντής" με τη Τζένη Καρέζη.


4.Και ποια ξένη;
Μμμμ κι εδώ κόλλησα!!!!"Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ" (είναι τόσο γοητευτικός ο Χιου Γκραντ)


5.Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας;
Γαλλία γενικώς 

6.Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη ποια θα διαλέγατε;
Δύσκολα θα έφευγα ομολογώ αλλά στο Παρίσι πήγαινα ευχαρίστως.

7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τι θα μου δείχνατε πρώτα;
Εσένα βρε  Νίκη που να σε πάω;;;Βουνά και νερά έχετε κι εσείς,θάλασσα δεν έχουμε ούτε εμείς δύσκολα με έβαλες!!Έλα εσύ και βρίσκουμε!Σοβαρά τώρα....στο μουσείο της Βεργίνας μάλλον θα σε πήγαινα πρώτα.Και θα σου έδειχνα τις παραδοσιακές συνοικίες της Βέροιας και τις Βυζαντινές εκκλησίες της.


8.Αν τα χρήματα δεν ήταν πρόβλημα,ποια δουλειά θα θέλατε να κάνετε;
Αν τα χρήματα δεν ήταν πρόβλημα θα ήθελα να κάθομαι σπίτι μου να μεγαλώνω τα παιδιά μου και να έχω όλο το χρόνο να ασχοληθώ με όσα μου αρέσουν κι έχω κατά νου να κάνω. 

9.Υπάρχει κάτι που φοβάστε;
Αρκετά.Κυρίως τους σεισμούς και όσα αφορούν την υγεία των αγαπημένων μου.
 
10.Πείτε μια φράση που να αντιπροσωπεύει τον τρόπο που σκέφτεστε.
Τελευταία μου 'χει κολλήσει  μια φράση από το Ζήκο όταν περιγράφοντας στη γιατρέσσα τα φυτιλάκια με τ' ανάσκελα γράμματα της λέει "εσείς θα τα φάτε;...όχι!θα τα ανάψετε...ε αν ανάψουν ανάψανε"!!!!Νομίζω ότι στην παρούσα φάση μου θυμίζει να μη δίνω μεγαλύτερη σημασία στα πράγματα από αυτή που πραγματικά έχουν!!!


11.Κάντε μια ευχή.
Το αύριο που ξημερώνει να είναι καλύτερο για τον τόπο και τους Έλληνες.


Κι οι δικές μου 11 ερωτήσεις

 1.Ποιός είναι ο αγαπημένος σας προορισμός διακοπών;
 2.Τηλεόραση ή διάβασμα;
 3.Πείτε μου ένα απραγματοποίητο όνειρο σας.
 4.Τί θα αλλάζατε-αν αλλάζατε κάτι- στην εμφάνισή σας και γιατί;
 5.Προτείνετέ μου ένα βιβλίο που διάβασετε τελευταία και σας άρεσε.
 6.Είστε πρωινός ή βραδινός τύπος;
 7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τί θα μου δείχνατε πρώτα;
 8.Αγαπημένο τραγούδι.
 9.Αγαπημένο φαγητό.
10.Τί καφέ πίνετε και πως;
11.Πείτε μου το πιο μακρινό ταξίδι σας




Προσκαλώ τις 

Νάντια 
Νίκη
Εύα
Χρύσα
Ελένη (χωρίς πρόγραμμα)
Ελένη (αγγελοκατασκευές)
Deppy
Σωσώ
Κωνσταντίνα
Μαρίνα
El.mar



Σας αφήνω με τις φώτο από τα παιδικά καδράκια με ντεκουπάζ που  έφτιαξα για τη λαχειοφόρο αγορά στην αποκριάτικη γιορτή του νηπιαγωγείου....






και με την "ανάνηψη" 2 ξύλινων κουτάλων!Της μιας της είχε σπάσει το ένα δοντάκι -άρτι αγορασθείσθα- και η άλλη είχε φθαρεί από τη χρήση και ξεφτούσε.Υπέστησαν λίφτινγκ με γκέσο και χαρτοπετσέτα αναλόγου θεματικής και αντί για τον σκουπιδοτενεκέ στολίζουν την κουζίνα μου!!!!



Πολλά φιλιά

9 σχόλια:

  1. Τι συμπτωση για το Κλειδι της Σαρας το διαβασα τον περσμενο μηνα!Ειναι πραγματι φοβερο βιβλιο !Εκλαιγα κι εγω οπως και εσυ!Δυστυχως εχουν συμβει και καλο ειναι να μην τα ξεχναμε ...Οι δημιουργιες σου πολυ ωραιες!Ευχαριστω για την επιλογη θα ξαναπαιξω !!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαρίστως να παίξω και μάλιστα ΤΩΡΑ αμεσως γιατί "άμα παγώσει το φαί δεν τρώγεται"!!! Όπως κατάλαβες πάλι στο φαγητό το έχω το μυαλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ για την πρόσκληση...τρέχω να παίξω! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις ακόμα περισσότερο (μάλιστα βρήκα σ΄αυτές αρκετά κοινά σημεία)! Όσο για τις δημιουργίες σου....όνειρο!!!! Καλή Κυριακή, χαρούμενη και ξεκούραστη να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα,ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Η επόμενη ανάρτηση θα αφιερωθεί στο παιχνίδι.
    Τα λουλούδια του αγρού είναι μοναδικά,τόσο ντελικάτα!
    Πολύ όμορφα καδράκια και οι κουτάλες αξιοποιήθηκαν θαυμάσια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια χαρα εφτιαξες τα κουταλοπιρουνα αλλα και τα καδρακια κουκλιστικα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Άννα τι μου κάνεις! Τα... φοβάμαι λίγο αυτά τα παιχνιδάκια, αλλά θα σου κάνω το χατήρι και θα παίξω!
    Οι κατασκευές σου φοβερές!
    (γέλασα με το τραγούδι που διάλεξες!)
    Φιλάκια Αννιώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε πως να μη σου φτιάξουν τη διάθεση τα λουλουδάκια!!!
    2....που γε γε γε γελάει όλη μέρα..χαχαχα!!!!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση θα παίξω κι εγώ!!!!
    Πολύ ωραία και τα καδράκια!!!!!!!!!
    Και φυσικά δεν πετάμε τίποτα!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά φιλιά και σε σένα , Ανοιξιάτικα όπως τα λουλούδια στο ποτηράκι που κάνει το άνοιγμα, γλυκά κι αγαπησιάρικα σαν τις κουτάλες που κάνουν το κλείσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή