Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Πυρογραφία με τον ήλιο!

Υποσχέθηκα ανάρτηση έκπληξη πριν φύγω για διακοπές!!

Ένα ξύλινο κουτί διακοσμημένο από ένα δωδεκάχρονο παιδί.

"Κοίτα θεία! Μόνος μου το έφτιαξα! Σ'αρέσει;" μου είπε ο ανιψιός μου.


"Ααα πολύ όμορφο!!! Με πυρογράφο το έφτιαξες;" ρώτησα

"Όχι!!! Με μεγεθυντικό φακό!!!" με κεραυνοβόλησε η απάντηση. Στην αρχή δεν πολυκατάλαβα, ομολογώ!

Μετά λίγο που επιστράτευσα κάτι ξεχασμένες γνώσεις από το σχολείο, λίγο που μου το εξήγησε  μπήκα στο νόημα.

Πιο πολύ ήταν η έκπληξή μου που δε μ' άφηνε να καταλάβω.

Ιδού τι έκανε! Ζωγράφισε με μολύβι το σχέδιο πάνω στο κουτί και μετά με ΠΟΛΛΗ υπομονή κι ένα μεγεθυντικό φακό συγκέντρωνε τις ακτίνες του ήλιου και τις κατεύθυνε πάνω στο σχέδιό του.


Το αποτέλεσμα μοιάζει με πυρογραφία!! ΕΙΝΑΙ πυρογραφία χρησιμοποιώντας την πιο φυσική πηγή ενέργειας.


Εντυπωσιάστηκα από την ευφυία και την ευρηματικότητα του! Ένας μικρός καλλιτέχνης!
Του υποσχέθηκα ότι θα το φιλοξενήσω στο ιστολόγιο.

Θα λείψω μερικές μέρες!
Καλά να περνάτε!
Πολλά φιλιά!!

15 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία κατασκευή!Περισσότερη αξία όμως έχει ο τρόπος και η όρεξη του μικρού!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκπληκτικό, απίστευτο!!
    Και από τα χέρια παιδιού!!
    Να του δώσεις τα συγχαρητήρια μου!!
    Καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννούλα μου να περάσετε καλά στις διακοπές σας και να γυρίσετε ανανεωμένοι!
    Για την κατασκευή του ανηψιού δεν έχω λόγια, φαντασία,γνώση και υπομονή δημιουργησαν αυτό το αποτελεσμα!
    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!

    Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν η επιστήμη επιστρατεύεται χάριν της τέχνης! Οι αρχαίοι ημών υπήρξαν κορυφαίοι και στα δύο κι είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπεις 12χρονα να εμπνέονται και να δημιουργούν με τέτοιο τρόπο! Τα συγχαρητήριά μου στον ανιψιό σου, μαζί με το θαυμασμό μου!
    Καλές διακοπές, ξεκούραση, και καλή επάνοδο με φρέσκες ιδέες!
    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα,τα μικρά πιο ευρηματικά-καλλιτέχνης ο μικρός,θέλει υπομονή για να γίνει!

    Να περάσεις όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο είναι!! φαντασία, δημιουργικότητα και οικολογική συνείδηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτα όμορφο!
    Να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εεεεε;;;;!!!! Έμεινα άφωνη τώρα!!!! Αααα έχει πολύ μέλλον στο crafting αυτό το παιδί!! Για τι να πρωτομιλήσω! Για την αρχική ιδέα, την εφαρμογή, την υπομονή!!! Μπράβο του ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!!!!

    Αννούλα, ελπίζω να περνάτε καλά και να τα πούμε ξανά σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό φθινόπωρο,Άννα!
    Τι κάνετε;
    Πέρασα να σου στείλω την αγάπη μου-μη χάνεσαι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα καταπληκτική η ανάρτησή σου, πόση φαντασία έχουν τα παιδιά δε λέγεται!Εύχομαι να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ετωρα τι να πω δεν εχω λογια ενα μεγαλο μπραβο στον μικρο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή