Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Κουκλοθέατρο από ...συρτάρι

Εχει βουήξει η γειτονιά από την ανακύκλωση συρταριών ....
Τα έβλεπα κι έσκαγα από το κακό μου που δεν μπορούσα να βρω.
Και να πεις πως δεν τα χω μές τα πόδια μου...
Επιπλοποιός ο μπαμπάς μου,τίγκα στα συρτάρια και τα ξύλα!
Τον παίρνω τηλέφωνο "μπαμπά μήπως σου βρίσκεται κανά συρτάρι;"
"Πώς το θέλεις; Να σου κάνω ένα!" πάντα πρόθυμος ο μπαμπάς.
"Όχι δε θέλω να μου φτιάξεις...θέλω ένα παλιό"-αυτό θα πει αχαριστία ίσως!


Τέλοσπάντων το να μου φτιάξει ένα έμεινε στο μυαλό μου ως η ύστατη λύση.
Μετά από κάποιες μέρες ρεμβάζοντας ένα πρωί στο μπαλκόνι βλέπω ένα επιπλάκι- σαν γραφειάκι κάπως- πίσω από τον κάδο των σκουπιδιών. Νομίζω πως δεν πρόλαβα να το καλοσκεφτώ όταν λίγο αργότερα μια κυρία με ΔΥΟ συρτάρια κατευθύνονταν προς τα εκεί.
"Κάνε πλάκα να τα αφήσει κι αυτά!" σκέφτηκα.
Και ΝΑΙ!!!!! τα άφησε.
Και ΝΑΙ εγώ δεν τα άφησα.Περισυνελέγησαν πάραυτα!!!!!

Χθες το πρωί με την πολύτιμη βοήθεια του μπαμπά μου έβαλα πλώρη το σχέδιο.
Πήγα στο εργαστήριό του με το συρτάρι υπό μάλης.
Σ'αυτήν την κατάσταση ήταν.Διόλου άσχημα


Βγήκε καταρχήν το πόμολο, το συρτάρι  τρίφτηκε, κόπηκε και βάφτηκε μέσα-έξω με  άσπρο ακρυλικό χρώμα

Αφού στέγνωσε το ζωγράφισα με ακρυλικά και κόλλησα χαρτοπετσέτα-τα χαρούμενα βατραχάκια.


Έκοψα ένα κομμάτι άσπρο ύφασμα και το στρίφωσα να μη ξεφτάει.Πέρασα μια ξύλινη βέργα και τη στήριξα με δυο μεταλλικές θηλιές στην πίσω μεριά.


Έτοιμο το κουκλοθέατρο!!!!



Πλαινή λήψη α'

Πλαινή λήψη β'
Μπορεί να στηριχτεί πάνω σ'ένα τραπέζι και να προσφέρει σε μικρά και μεγάλα παιδιά ώρες φαντασίας και μυθοπλασίας.

Μ'αυτή την κατασκευή παίρνω μέρος με πολλή μεγάλη χαρά στην έκθεση που διοργανώνει η Ρένα στη Μονή Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη 18 -25 Μαίου.

Να μην ξεχάσω να πω πως την ανάρτηση την αφιερώνω στον καλό μου μπαμπά μαζί μ'ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθε με τα λόγια, το παράδειγμα του αλλά και με τις σιώπες του!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!
Πολλά φιλιά!

18 σχόλια:

  1. Μπράβο!!Φοβερό το συρταράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!!
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΝΟΎΛΑ
    Πολύ πρωτότυπη η συμμετοχή σου. Αφήνει περιθώρια φαντασίας και δημιουργίας στον αυριανό κάτοχο. Εμείς μεγαλώσαμε με κουκλοθέατρο, ελπίζω τα σημερινά παιδιά να το βρίσκουν γοητευτικό όπως εμείς.
    Φιλάκια πολλάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειο το κουκλοθεατρο!! Καλημερα και καλό Σ.Κ.!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο και πρωτότυπο το κουκλοθέατρο-συρταράκι σου!! Καλή συμμετοχή στην έκθεση! Πραγματικά, πολύ όμορφο είναι, μπράβο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο,Άννα!Ένα συρτάρι για δημιουργική χρήση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχο εγινε Αννουλα το συρταρι σου!
    Εχω αδυναμια στα κουκλοθεατρα!
    Φιλια πολλα! και...μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Άννα! Πολύ όμορφο το blog σου και πολύ πρωτότυπη ιδέα το συρτάρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Άννα! Πολύ όμορφο το blog σου και πολύ πρωτότυπη ιδέα το συρτάρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι θαυμάσιο και πρωτότυπο. Καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφη ιδέα και πολύ γλυκό αποτέλεσμα!!Μπράβο Αννούλα τόσο για το συρταράκι ,όσο και για την έκφραση αγάπης στον μπαμπά σου!!!Είμαι περήφανη για σένα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αννα μου, πολύ όμορφο το συρτάρι ! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφο!!!!!!Και πόσο ωραία η ιδέα σου!!!!!!!Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη ιδέα!!! Ήμουν σίγουρη ότι θα φτιάξεις κάτι ιδιαίτερο!!! Αυτό όμως είναι και πολύ χρήσιμο γιατί δίνει διέξοδο στην παιδική φαντασία και δημιουργικότητα!!! Καλά (κουκλο)παιχνίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή