Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Βραβείο με 7 μυστικά!!!

Μια φίλη που θαυμάζω για τις ιδέες της,το ταλέντο και την καλή της διάθεση ,η Ρένα Χριστοδούλου,με προσκάλεσε μ΄ένα σχόλιό της στην προηγούμενη ανάρτησή μου να παραλάβω αυτό το βραβείο


και να αποκαλύψω 7 μυστικά μου!!!
Αφού έκανε τόσο κόπο να έρθει από δω για να με καλέσει χατίρι δε χαλάω!

1.Αν και δεξιόχειρας υπάρχουν πολλά πράγματα που τα καταφέρνω καλύτερα με το αριστερό,να πιω νερό,να οδηγήσω,να βάψω τα νύχια μου...

2.Μπορώ να διαβάζω ένα κείμενο και ανάποδα -δηλαδή τα πάνω κάτω!Οι μαθητές μου έμεναν άφωνοι!!!Βολεύει πολύ και σήμερα που διαβάζω παραμύθια στα παιδιά μου!

3.Η λέξη "κουράστηκα" βγαίνει πολύυυυ δύσκολα από το στόμα μου!!Αν φτάσω να το πω είμαι ήδη πέρα από τα όρια ασφαλείας!

4.Η έκφραση "ααα αυτό ΔΕΝ μπορείς να το κάνεις!!!"λειτουργεί σαν κίνητρο να το προσπαθήσω.

5.Η τάξη ,η οργάνωση και το συμμάζεμα μου αρέσουν περισσότερο από την καθαριότητα.Δώσε μου ντουλάπι να τακτοποιήσω και πάρε μου τη ...χλωρίνη!!!

6.Υπάρχουν  πράγματα που φτιάχνω αλλά ΔΕΝ αναρτώ επειδή δεν τα θεωρώ άξια λόγου!

7.Δεν μπορώ να καταπιώ χάπια με αποτέλεσμα όταν χρειάζεται να πάρω αντιβίωση -όπως τώρα καλή ώρα!!-να επιλέγω παιδιατρικό σιρόπι και να γελάει μαζί μου το σύμπαν!!!

Ααα τελικά έχω κι άλλο ένα μυστικό:
Έχω ένα,παλιό μεν, "καινούργιο κοσκινάκι μου..."
Νάτο!!!

άρτι αφιχθέν στο σπίτι  μου!Είμαι σε φάση εξάσκησης!!!
Όποιος θλει αφήνει σχόλιο,παίρνει το ραβείο και αποκαλύπτει 7 μυστικά του!!!
Πολλά φιλιά!


5 σχόλια:

  1. Με γεια το καινούριο κοσκινάκι Αννα μου!! Περιμένουμε να δούμε τα ...κοσκινίσματά σου σύντομα!!
    Κατα τα λοιπά ναι,κι εγώ προτιμώ την τάξη από την καθαριότητα και ναι, το ΔΕΝ και το ΜΗ λειτουργούν πάνω μου όπως το πιστόλι του αφέτη στους δρομείς... Κατά τα λοιπά "καταπίνω" τα πάντα σχεδόν αλλά δε μπορώ να διαβάσω ανάποδα!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω... μάλλον είχα ακριβώς την ίδια μηχανή με ακριβώς το ίδιο έπιπλο... χαχαχαχα από τη γιαγιά μου. Έχει δυο χρόνια που την έδωσα στους γονείς μου γιατί έπιανε πολύ χώρο στο σπίτι. Αγαπημένο κομμάτι και πολύ σικάτο έπιπλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά και αν είναι μυστικά!!!
    Μπορείς και διαβάζεις ανάποδα; Τεστ αϊκιού έχεις κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά, πολύ καλό παιχνιδάκι αυτό, μαθαίνεις πολλές αλήθειες για τον άλλο....Με γεια την παλιά μηχανή, χαχα....Καλά ραψίματα! Το 6 πάντως πολέμησέ το, γιατί κάτι ασήμαντο για σένα μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο....Θυμάμαι πόσο μεγάλη εντύπωση μου είχε κάνει η απήχηση που είχαν κάτι απλά ραβδάκια που είχα δείξει.... Όσο για το 7 το είχα κι εγώ παλιότερα, αλλά το ξεπέρασα....πάντως ακόμα δυσκολεύομαι! Για την τάξη, κι εγώ την προτιμώ από την καθαριότητα, σπίτι καθαρό αλλά άνω κάτω μου δίνει στα νεύρα, σπίτι τακτοποιημένο αλλά με σκόνη και σκούλες όχι και τόσο :) Για τα δύο πρώτα ένα έχω να πω: πολυτάλαντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έμεινα άφωνη και εγώ όπως οι μαθητές σου!!!
    Αλήθεια δεν κουράζεσαι εύκολα?..καλό αυτό!!
    Αχ τέτοια μηχανή έχουμε και εμείς...όσο και να μου έδειχνε η μαμά μου ποτέ δεν την κατάφερα..αλλά πάντα την άνοιγα και της πείραζα τις κλωστές!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή