Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Συρμάτινα δεντράκια

Τα συρμάτινα δεντράκια είναι μια κατασκευή που "είχα βάλει στο μάτι" χάρη στις οδηγίες της μοναδικής Ανεράιδας.


Με αφορμή το τέλος της σχολικής χρονιάς βρήκα την ευκαιρία να φτιάξω συρμάτινα δεντράκια για να τα χαρίσουμε στις παιδαγωγούς και το προσωπικό του παιδικού σταθμού του γιου μου.
Έφτιαξα λοιπόν 7  δεντράκια με χρωματιστές πέτρες ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες εδώ τα οποία όμως από τη βιασύνη μας να τα δώσουμε παραλείψαμε να τα φωτογραφήσουμε,δυστυχώς!!!
Το τελευταίο δεντράκι είναι με φεγγαρόπετρα η οποία μου φάνηκε εντυπωσιακή μεν,άχρωμη δε για να βάλω μια πετρίτσα σε κάθε κλαδάκι.

Έτσι χρησιμοποιώντας σύρματα 40 εκ 


πέρασα σε κάθε σύρμα 5 πέτρες


 τύλιξα λίγο το σύρμα μετά την πρώτη


 κατέβασα άλλες 2 πέτρες


έστριψα ξανά


και ξανά μετά τις 2 τελευταίες .
.

Έτσι πήρα  40 τέτοια κλαδάκια

Τα ένωσα ανά 3 στριφογυρίζοντας τα σύρματά τους


Στη συνέχεια 2 τριάδες μαζί και ούτω καθεξής σχηματίζοντας τα κλαδάκια και τον κορμό όπως περιγράφει τη διαδικάσια η Ανεράιδα.

Έτσι κατέληξα με ένα φουντωτό κι εντυπωσιακό δεντράκι

 Το δωράκι συνοδεύτηκε και από το απαραίτητο χειρόγραφο!!!



Αυτή τη στιγμή φτιάχνω μαρμελάδα και κομπόστα ροδάκινο,
προσπαθώ να ξεχάσω ότι αύριο κλείνω τα 36 (χαχα!!!) και ετοιμάζομαι για διακοπές!!!

Πολλά φιλιά!!!

14 σχόλια:

  1. Φοβερά δεντράκια!!!καλή επιτυχία στη γαστρονομία σου και...ακόμη καλύτερες διακοπές!Εγώ έχω γενέθλια σε περίπου 1 μήνα και προσπαθώ να το ξεχάσω από τώρα!χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατο το δεντράκι, οι φεγγαρόπετρες μού αρέσουν πάρα πολύ!
    Καλή επιτυχία στη μαρμελάδα και την κομπόστα σου, κι όσο για τα γενέθλια, δεν πειράζει που μεγαλώνουμε, αρκεί να μεγαλώνουμε όμορφα!
    Φιλιά και οι ευχές... αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα δεντρακια !!!! εγω ειχα προσπαθησει καποτε αλλα δεν........εγω εφταξα μαρμελαδα βερυκοκο κι εγεινε τελεια και μ’αυτην εκανα και παστα φλωρα και την τσακισαμε σε μια ωρα!!!ΑΑΑ!!!!το χειρογραφο ολα τα λεφτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύχρονη Αννούλα μου!! Να τα εκατοστήσεις και μη στεναχωριέσαι δεν είναι δα και τόσα πολλά τα 36!
    Το δεντράκι σου είναι πολύ όμορφο. Τέτοια δεντράκια είχα κάνει κι εγώ για τους δασκάλους μας φέτος - με τις οδηγίες της γνωστής ξεσηκώστρας- αλλά στα παιδάκια μου δεν άρεσαν και πήραν γλαστρούλες να τους χαρίσουν.
    Καλή επιτυχία στις ζαχαροπλαστικές σου και καλές διακοπές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!! Να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένη και δημιουργική.
    Πολύ ωραίο το βρήκα που χάρισες στις κυρίες δεντράκια! Εγώ πάλι η τεμπέλα αγόρασα σαπουνάκια... χαχαχα
    Το δεντράκι εξαίσιο! Μ'άρεσε πολύ. Δηλαδή χρειάστηκες 200 πετραδάκια;;; Και τι είδους σύρμα χρησιμοποίησες; Ασημένιο ή απλό;;
    Νομίζω πως θα κάνω κι εγώ, η ζηλιάρα....
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εμένα μου άρεσε πολύ με φεγγαρόπετρα, μπράβο σου , πολύ ωραίο!!! και χρόνια σου πολλά και δημιουργικά!!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες τι κάνουν οι αναρτήσεις της γειτονιάς; Σου βάζουν ιδέες, σε ξεσηκώνουν...Ωραίο έγινε το δεντράκι. Να τα εκατοστήσεις, με υγεία και κοίτα να ευχαριστηθείς τις διακοπές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά για αύριο!! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι και πάντα δημιουργική!!!! Το δεντράκι και οι οδηγίες φοβερές!! Μπράβο!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nα τα εκατοστήσεις!
    Δεν το πιστεύω και η αδερφή μου το ίδιο ακριβώς!
    Πανέμορφο το έκανες το δεντράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααα πανέμορφο σου έγινε αυτό!!! Όσο περισσότερες πετρούλες βάλεις, τόσο πιο εντυπωσιακά γίνονται,αλλά και τόσο ωραιότερα δείχνουν στις φωτογραφίες! Κρίμα που δεν έχεις σε φωτο και τα υπόλοιπα....Σε ευχαριστώ πολύ και για το λινκ....
    Όσο για τα γενέθλια, υπάρχουν και χειρότερα (μεγαλύτερα, χαχα) ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!! Υγεία και καλοτυχία σε όλους τους δικούς σου! Σε φιλώ σταυρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!!!!!Να τα εκατοστήσεις!!!!
    Πολύ όμορφο το δεντράκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά και Καλά, φιλενάδα μου! Έλειπα όλη μέρα εκτός, χωρίς κινητό, γύρισα μόλις, αλλά δεν σε ξέχασα. Τις καλύτερες ευχές μου από καρδιάς, για πολλά-πολλά ευτυχισμένα χρόνια, για υγεία, χαρά και ευτυχία κοντά σ' αυτούς που αγαπάς και κοντά σ' εμάς να ομορφαίνεις τη "γειτονιά" μας!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκειές μου φίλες λυπάμαι ειλικρινά που δε θα απαντήσω στην καθεμιά χωριστά για να σας ευχαριστήσω για τα σχόλιά σας και τις ευχές σας!!!έχω μια απελπιστικά αργήηηη σύνδεση στις διακοπές μου και θα μου έπαιρνε ώωωωρες!!!μόλις σήμερα ,μετά από 6 μέρες, κατάφερα να "φορτώσω" ολόκληρη τη σελίδα του μπλογκ (!)οπότε καταλαβαίνετε!

    χαίρομαι που σας άρεσε το δεντράκι και πιο πολύ που δε βρίσκετε πολλά τα 36 (χαχα)

    Κωνσταντίνα είναι σύρμα χειροτεχνίας (σε καρούλι) 20 χιλιοστών

    Σας φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρονια πολλα καλη μου ..υγεια να εχεις παντα κ πολλες εμπνευσεις για τις δημιουργιες σου..εξαιρετικο το δεντρακι σου...λατρευω την φεγγαροπετρα αλλα δεν μπορω να βρω..ειμαι επαρχια κ ειναι λιγο δυσκολα για τα υλικα.. κ ειδικα για φεγγαροπετρα δεν μπορω να βρω πουθενα.. κ παλι ευχομαι ολοψυχα χρονια σου πολλα κ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή