Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Χριστός Ανέστη!

"Χριστός Ανέστη εκ νεκρών 
Θανάτω θάνατον πατήσας 
και τοις εν τοις μνήμασι
ζωήν χαρισάμενος"



Το Άγιο Αναστάσιμο φως ας φωτίζει τις καρδιές όλων μας και το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης του Κυρίου ας μας γεμίσει ελπίδα!


ΥΓ.Αδερφικέ μου φίλε ,αφού δεν τολμώ να στο πω ας το γράψω εδώ:ποτέ δεν ξεχνώ την Ανάσταση ,13 χρόνια πριν ,όταν, πέντε παιδιά ουσιαστικά, στο άκουσμα του "Χριστός Ανέστη" κλαίγαμε για όσα μόλις είχαν συμβεί και όσα φοβόμασταν πως θα συμβούν... 

13 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη!
    Πάντα να σας φωτίζει το φως της Ανάστασης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς ο Κύριος Αννούλα μου!!!
    Να μην πάψεις ποτέ να συγκινείσαι με κάθε ανάσταση
    και να παραμένεις το ίδιο ευαίσθητη όπως τότε...
    Φιλάκιααα Αϋριο με Καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς!!! Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη κι ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς ο Κύριος!
    Χρόνια πολλά,να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αληθώς Ανέστη Άννα μου!!!
    Εύχομαι να το κρατάς αυτό το Φως και πάντα να έχεις ελπίδα στη ζωή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς Ανέστη, Άννα! Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και όλη την οικογένειά σου! Υγεία, ευτυχία και προπαντός ελπίδα!
    Φιλιά και την αγάπη μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλες μου ευχαριστώ από τη καρδιά μου που τέοιες χρονιάρες μέρες βρήκατε το χρόνο να μ'επισκεφθείτε για ευχές!!!Σας φιλώ μία μία ξεχωριστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. fillitsa's handmade jewerly καλό μήνα και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή