Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Σ'αγαπώ...


                                                         Το "σ'αγαπώ" που είπαμε κι άνθισε..

.
                                               Το "σ'αγαπώ" που είπαμε και δεν το άξιζε.


                                           Το "σ'αγαπώ" που άξιζε και δεν ειπώθηκε...

Αυτό το "σ'αγαπώ" που το στόμα δεν άνοιξε να  πει...
απ' το φόβο..
απ' το λυγμό....
απ' τη στιγμή που πέρασε....

Αυτό πονάει περισσότερο ...

Ένα "σ'αγαπώ" -όχι απαραίτητα ερωτικό- που δεν ειπώθηκε και ξεχύνεται στον ουρανό...

οι καρδιές με window colors

.
Μια λέξη τόσο απλή ...και τόσο δύσκολη....




ξύλο με gesso
μια ριγέ λωρίδα χαρτοπετσέτας έγινε σπιτάκια-και προσχέδιο για τις φούσκες


Για να θυμάμαι!


14 σχόλια:

  1. Μακάρι να βρίσκει το δρόμο του κάθε φορά το "σ' αγαπώ" και να φτάνει εκεί που το αξίζουν και το ανταποδίδουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Σ αγαπώ
    δεν μπορώ
    τίποτ άλλο να πω
    πιο απλό,πιο βαθύ, πιο μεγάλο"

    Σου εύχομαι στη ζωή σου να μην στερηθείς αυτό το συναίσθημα ΠΟΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα να έχεις σου εύχομαι και από δω και πέρα κάθε μέρα να ακούς τη λέξη σ' αγαπώ!!!

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πώ εγώ . Με πρόλαβε η Ζακυνθινιά .....Μυρτιώτισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΆΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΣΑΙ...ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑ
    ΣΆΓΑΠΩΩΩΩΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ..... ΕΣΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ρομαντικό.... Νά'χεις πάντα αγάπη στην καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοπέλα μου, μη στενοχωριέσαι....το ήξερε κι ας μην το είπες....Και νομίζω πως και τώρα με κάποιο τρόπο το νιώθει....Πολύ με συγκίνησες!!

    Και το έργο σου πανέμορφο, σαν να ξεδίπλωσες την ψυχή σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λόγια ψυχής... αχ..! Τα πιο αληθινά απ'όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου εύχομαι οι υπέροχες καρδούλες σου να βρουν τον παραλήπτη τους!!!
    ΥΓ: αν θες στείλε μου τα στοιχεία σου στο mail μου (chandolia_nantia@yahoo.gr) για το παιχνιδάκι και όταν μπορέσω θα φτιάξω κάτι ΜΕ ΑΓΑΠΗ να σου στείλω! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκειές μου φίλες σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια.
    Σας αφιερώνω ένα τραγούδι που αγαπώ πάαααρα πολύ
    "Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
    να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
    κάτι να σε εντυπωσιάσει,
    στον αέρα ένα σημάδι σου να πιάσει
    Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
    να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.

    "Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
    να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
    μα κολλάω και πάλι σ' όλα εκείνα,
    που έλεγε γελώντας η Μελίνα
    Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω,
    που είναι πάντα καινούριο κι απλό.

    Σ' αγαπώ,
    σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα,
    σ' αγαπώ
    η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα.

    Σ' αγαπώ,
    θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν,
    θα 'μαι εδώ,
    κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ'αρχίσουν."
    Ρέμος -Πρωτοψάλτη
    Ακούστε το κι εδώ:
    http://www.youtube.com/watch?v=YYtwZFKHJIM

    φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα, πήρα το ταχυδρομείο!!!! Ευχαριστώ πολύ... Πανέμορφες!!! Από Δευτέρα περίμενε κι εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή